Oferta

Wykorzystywane kanały komunikowania

  • Media tradycyjne
  • Media cyfrowe
  • Kontakt bezpośredni

Profesjonalne podejście do pracy PR

  • Analiza
  • Cele biznesowe
  • Cele komunikacyjne
  • Główne przekazy
  • Plan/ Strategia
  • Wdrożenie
  • Ocena efektów

Najczęściej realizowane zadania PR

  • Informowanie, budowanie świadomości
  • Edukacja, zwiększanie zrozumienia
  • Angażowanie, pobudzanie zainteresowania tematami i markami
  • Pozyskiwanie wsparcia trzecich stron
  • Zarządzanie trudnymi tematami i sytuacjami kryzysowymi

Przykładowe strategie

  • Kreowanie i wykorzystywanie okazji do kontaktu z marką
  • Pozyskiwanie ekspertów/ ambasadorów tematów i marek
  • Włączanie marki w sprawy ważne dla odbiorców
  • Wspieranie wartości wyznawanych przez marki w komunikacji korporacyjnej
  • Tworzenie społeczności wokół marek i podtrzymywanie z nimi relacji
  • Włączanie konsumentów w rozmowy o markach lub ich rozwój

Najczęściej stosowane narzędzia PR

  • Relacje z mediami
  • Tworzenie nowego contentu (m.in. scenariusze filmów, broszury, treści na strony www)
  • Eventy
  • Kampanie społeczne (CSR)
  • Relacje z blogerami
  • Wpisy w mediach społecznościowych
  • Aktywność na forach internetowych
  • Medialne konkursy z nagrodami
  • Pozyskiwanie liderów opinii i tworzenie koalicji
  • Szkolenia medialne, z wystąpień publicznych i kryzysowe

Przykładowe efekty naszych działań

  • Efekty w mediach
    • Ponad 200 publikacji przed koncertem Ennio Morricone w Krakowie – ROI na poziomie ponad 160
    • Po 170 materiałów  (AVE ponad 1.6 mln zł) na temat serii telewizyjnych: „Przemek Saleta: najcięższe zadania” w National Geographic Channel i „Wikingowie” na kanale History
    • Prawie 400 publikacji o serialu MTV Polska „Teen Mom Poland: Nastoletnie matki” z AVE wynoszącym  ponad 4 miliony złotych
    • W ciągu niespełna 3 miesięcy przyczyniliśmy się do niemal dwukrotnego (do ponad 120 tys. osób) zwiększenia liczby polubień fanpage’a National Geographic Channel Polska
  • Efekty biznesowe
    • 8 tys. biletów na koncert Ennio Morricone w Krakowie sprzedało się na 2 tygodnie przed koncertem
    • Ponad 7 tysięcy licealistów z więcej niż tysiąca polskich szkół zadeklarowało chęć pozalekcyjnej pracy społecznej w ramach akcji „Zwolnieni z teorii”, zorganizowanej przez Fundację Social Wolves
    • Furby od Hasbro niedługo po wspieranym przez nas rynkowym debiucie został najpopularniejszą zabawką Dnia Dziecka 2013
    • National Geographic Channel, emitując nagłaśniany przez nas film „Katastrofa w przestworzach - śmierć Prezydenta”, zgromadził blisko 2 miliony widzów, czym pobił swoje wszystkie wcześniejsze rekordy oglądalności