Realizacje

2016

  • Zapraszamy Polaków na Marsa.
  • Wzmacniamy dusze i ciała w 5. edycji Biegu Tropem Wilczym.
  • Nagłaśniamy wielkie pomysły małego Browaru PINTA.
  • Wspólnie z Nat Geo Wild i Fundacją VIVA! pomagaliśmy kotom przetrwać zimę
  • Razem z millenialsami z NOIZZ maglowaliśmy online m.in. Janusza Korwina-Mikke, Liroya, Grabarza i Joannę Jendrzejczyk.
  • Z Pizza Hut zachęcaliśmy do próbowania gorących kawałków podczas Festiwalu Pizzy vol. 7.

2015

  • Pomogliśmy Grupie Onet-RASP wprowadzić NOIZZ.pl – nowy serwis internetowy dla millenialsów.
  • Dowiedliśmy, że bohaterzy nowego kanału Nat Geo People są równie autentyczni, jak dziennikarze, którzy o nich piszą.
  • Pokazaliśmy, że Pizza Hut to nie tylko pizza, ale również wyjątkowy tego lata Bar Sałatkowy z ciecierzycą, kuskusem i hummusem - doznania kulinarne dziennikarzy i blogerów, którzy skorzystali z zaproszeń były więcej niż pozytywne.
  • Wsparliśmy medialnie poza Śląskiem promocję otwarcia nowego gmachu Muzeum Śląskiego, zwracając uwagę na wyjątkowość i różnorodność oferty tego miejsca.
  • Wprowadziliśmy Paramount Channel HD - pierwszy w Polsce kanał filmowy z najnowszymi produkcjami amerykańskiego kina.
  • W ramach kampanii „Dodaj znajomego” organizowanej przez Disney Channel, Disney XD i Fundację Dzieci Niczyje pokazaliśmy w mediach negatywne skutki hejtowania.
  • Ponad 200 relacji w mediach przyczyniło się do tego, że 8 tysięcy biletów na Ennio Morricone w Krakowie sprzedało się na 2 tygodnie przed koncertem.
  • Tłumnie otworzyliśmy w Bielsku-Białej nowy w Polsce format lokalu Pizza Hut Express, w którym na świeżą pizzę czeka się zaledwie 5 minut od momentu zamówienia.
  • Zachęciliśmy tysiące studentów do próbowania różnych smaków pizz i najadania się do syta w ramach Festiwalu Pizzy w Pizza Hut.

2014

  • Mieliśmy swój udział w tym, że ponad 7 tysięcy licealistów z więcej niż tysiąca polskich szkół zadeklarowało chęć pozalekcyjnej pracy społecznej w ramach akcji „Zwolnieni z teorii”, zorganizowanej przez Fundację Social Wolves.
  • Stworzyliśmy koncepcję i treści albumu "Warzelnia smaku", prezentującego różnorodność oferty i kunszt piwowarski Grupy Żywiec.
  • Prowadziliśmy działania PR wokół premiery najlepszego piwa roku, Grand Championa Birofilia 2014, Dubbla Cieszyńskiego.
  • Reaktywowaliśmy medialną obecność Przemka Salety, promując serię „Przemek Saleta: Najcięższe zadania”.
  • Razem z Grupą Żywiec zachęcaliśmy do udziału w największym w Europie festiwalu miłośników piwa Birofilia 2014, organizowanym co roku w Żywcu w trzeci weekend czerwca.
  • Wspólnie z Douglas Polska i firmą Daymaker zaprezentowaliśmy mediom wyniki badania jakości obsługi klientów w sieciach handlowych.
  • Pomagaliśmy National Geographic Channel podkręcać zwoje mózgowe Polaków.
  • Wspólnie z National Geographic Channel sprawdzaliśmy fizyczne przygotowanie dziennikarzy do lotów w kosmos i karmiliśmy ich deserem zrobionym przy pomocy gaśnicy.
  • W ciągu niespełna 3 miesięcy przyczyniliśmy się do niemal dwukrotnego (do ponad 120 tys. osób) zwiększenia liczby polubień fanpage’a National Geographic Channel Polska.
  • Największe tytuły prasowe, telewizje i radia zainteresowaliśmy tematem nastoletnich matek w Polsce i serialem MTV Polska „Teen Mom Poland: Nastoletnie matki”. W ciągu dwóch miesięcy działania PR przyniosły prawie 400 publikacji o ekwiwalencie reklamowym ponad 4 milionów złotych.
  • Na Euromajdanie w Kijowie pomogliśmy Fundacji Otwarty Dialog zorganizować misję, która szybko stała się głównym ośrodkiem informacyjnym o sytuacji na Ukrainie i pomocowym dla poszkodowanych demonstrantów.

2013

  • Przygotowaliśmy w Warszawie uliczną wystawę zdjęć "Zhanaozen - prawda o prawach i wolności", przypominając o drugiej rocznicy krwawego stłumienia strajków w tym kazachskim mieście.
  • Odpowiadamy za najazd wikingów na Radio Roxy; w imieniu kanału HISTORY wręczyliśmy też wikiński miecz Mamedowi Khalidovowi, okrzykniętemu przez internautów „Współczesnym Wikingiem”.
  • Podpowiadaliśmy uczestnikom programu MTV “Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, jak działają media, jak sobie radzić z hejtem i w jaki sposób po udziale w programie zwiększać medialność swoich wypowiedzi.
  • Przez jeden dzień w Magicznej Szkole My Little Pony Equestria Girls w centrum handlowym Blue City 5 tysięcy dzieci uczyliśmy wzajemnej przyjaźni.
  • Zaproszenia przywiązane do białych balonów i wzbijające się w górę po otwarciu kartonowych pudełek przyciągnęły dziennikarzy na śniadania z nową, "bąbelkową" Ramą Aero. AVE 3-krotnie przekroczyło budżet PR.
  • Zorganizowaliśmy badanie stanu zdrowia psów w Polsce, apelując o lepszą opiekę nad nimi; aż 2/3 psów w dużych miastach miało problemy zdrowotne lub zaniedbania w profilaktyce!
  • W mediach tradycyjnych i społecznościowych nagłaśnialiśmy pierwszą edycję Festiwalu Disco Pod Żaglami. Według Nielsen Audience Measurement transmisję Gali w Polsacie obejrzało ponad 2,7 mln widzów, czyli prawie 25% wszystkich Polaków, którzy tego wieczora włączyli telewizor.
  • Poprowadziliśmy komunikację PR 18. Festiwalu Muzyki Tanecznej w Ostródzie, w którym uczestniczyło 40 tysięcy fanów z całej Polski, a transmisja koncertów na antenie Polo TV zapewniła stacji 2,74% udziału.
  • Promujemy ideę budowy muzeum zwycięstwa Polaków nad komunizmem na terenie Parku Kulturowego - Ossów - Wrota Bitwy Warszawskiej 1920 roku.
  • Tesco dowiodło, że ma pomysł na to, jak przyciągać klientów do hipermarketów, prezentując dziennikarzom zrewitalizowany pierwszy hipermarket wybudowany w Polsce, dawny HIT przy ul. Górczewskiej w Warszawie.
  • Furby od Hasbro niedługo po wspieranym przez nas rynkowym debiucie został najpopularniejszą zabawką Dnia Dziecka 2013.
  • Bolat Atabayev, kazachski dysydent i reżyser teatralny przekonywał w Polsce wpływowych polityków i dziennikarzy do większego zaangażowania w budowę demokracji w Kazachstanie.
  • Tesco rozwijając sprzedaż on-line stworzyło 500 nowych miejsc pracy, czyli tyle ile powstaje po uruchomieniu 4 hipermarketów!
  • National Geographic Channel, emitując nagłaśniany przez nas film „Katastrofa w przestworzach - śmierć Prezydenta”, zgromadził blisko 2 miliony widzów, czym pobił swoje wszystkie wcześniejsze rekordy oglądalności.
  • Aleksander Kwaśniewski, po wspieranej przez nas kampanii informacyjnej, musiał publicznie wyjaśniać motywy swojej współpracy z autorytarnym władcą Kazachstanu Nursułtanem Nazarbajewem.
  • Lance Armstrong wyspowiadał się ze swoich grzechów na antenie Discovery Channel.

2012

  • Zainteresowaliśmy właścicieli nieruchomości pod działalność handlową na Pomorzu składaniem ofert Tesco.
  • Na I Kongresie Polskiej Edukacji współtworzyliśmy referat o stanie naszej oświaty.
  • Pomogliśmy Grupie Żywiec warzyć komunikację z pasją.
  • Ogłosiliśmy światu połączenie serca z koniem trojańskim, czyli 180 Heartbeats z Jung v. Matt.
  • Młode Polki pokazały nam, że szczęście to kwestia odpowiedniego nastawienia i wzięły udział w wyjątkowym castingu Martini Royale.
  • Na ślub kucyków Pony w centrum handlowym Blue City przyszło 5 tysięcy gości!
  • Kanał TLC zelektryzował media „Polskim turniejem wypieków” z udziałem Marty Grycan, uzyskując ponad 400 relacji!
  • Autorzy zrealizowanej na zlecenie Discovery Channel, kontrolowanej katastrofy Boeinga 727 zadeklarowali we Wprost, że byliby gotowi powtórzyć Smoleńsk.
  • Polskie media odnotowały głos kazachskiej opozycji. Solidarność znowu nabrała swojego tradycyjnego znaczenia.

2011

  • Dla Sinfonia Varsovia i festiwalu La Folle Journee / Szalone Dni Muzyki 2011 Les Titans połączyliśmy życiorysy wielkich kompozytorów muzyki klasycznej Szymanowskiego, Brahmsa, Mahlera, Liszta czy Straussa z biografiami współczesnych gwiazd muzyki rozrywkowej, takimi jak: Jimi Hendrix, John Lennon czy Michael Jackson.
  • Przypomnieliśmy esencję marki Discovery jako stacji, która zaspokaja ludzką ciekawość. Zrobiliśmy to na tyle ciekawie, że w ciągu 2 tygodni po konferencji ukazało się blisko 70 relacji prasowych.
  • Zaskoczyliśmy wszechstronnością Tesco, które inwestuje nie tylko w hipermarkety, ale także w małe sklepy osiedlowe.
  • Pomogliśmy Discovery Networks w budowaniu relacji z partnerami biznesowymi oraz w eksperckim pozycjonowaniu członków zarządu.
  • Oparliśmy komunikację Służby Celnej na trzech filarach: skuteczna, służebna i sprawna.
  • Przekonywaliśmy, że prawdziwi faceci pomagają UNICEF w zbiórce pieniędzy na szczepienia dzieci w Sierra Leone.
  • Graliśmy z dziennikarzami w gry planszowe i to w ich miejscach pracy, a po wszystkim uzyskaliśmy ponad 100 artykułów, o tym jak spędzić quality time z dzieckiem.